Gårdagens after-work-pilsner blev sedemera både till restaurang- och nattclubsbesök. Det känns idag.......Kan inte riktigt släppa The Whispers, så vi kör bara på..
The Whispers- And The Beat Goes On
....och så kör vi den samplade versionen...
Will Smith- Miami
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar