måndag 21 december 2009

Dagens favo

Idag måste bara vara årets sämsta dag. Snacka om otursdag av kaliber. Först imorse tappade jag avgasröret på bilen när jag var på väg till arbetet. Fick köra tillbaka hem och ta min cykel. Cykeln i sin tur klarade bara en kilometer sedan gick den också sönder. Priset hos cykelhandlaren blev 650 kronor och jag kom dunderförsent till mitt arbete. Vad bilen kommer att kosta är ännu inte fastställt. Detta innebar att att jag fick pulsa hem efter jobb, fram i snön cirka 7 kilometer och när jag kommer hem så måste larmbatteriet till huset bytas. Som grädde på moset så hade jag inget batteri hemma. Det var bara att pulsa ut i mörkret igen.....
Undrar om det blir en fröjdefull jul???
Hoppas att fru Fortuna och Leroy Hutson kan hjälpa mig!
Leroy Hutson- Lucky Fellow

Inga kommentarer: