måndag 23 augusti 2010

Dagens favo

Jag har blivit våldtagen!
Inte kroppsligen men min älskade bil har blivit det. Så jäkla mycket jobb för att sedan få en sisådär 200 spänn på någon sunkig loppis eller av någon annan skum och ohederlig snubbe. Själv måste jag kontakta både Polisen och försäkringsbolaget. Bilen måste tas till verkstaden, en ny bilstereo måste köpas och till sist vem i hela världen skall städa ur min bil på alla dessa glasskärvor.

Du ditt lowlife som slog in rutan på min bil och stal min bilstereo, må du brinna i helvete! Hoppas att du drabbas av den svåraste och mest obotliga sjukdom i världen och om inte detta biter på dig så hoppas jag dig all olycka framöver. Om jag hade fått tag i dig så lovar jag inför gud att du hade fått be om nåd så har jag inte sagt för mycket. Utöver detta så hoppas jag att din familj drabbas av satans besvärjelse.
LL Cool J- Can´t Live Without My Radio

Inga kommentarer: